Un centenar de persones participen dels actes d'inauguració de l'exposició del cicle Joviart Cassà a l'Escorxador i a la Sala La Coma

El cicle Joviart Cassà va inaugurar ahir l'exposició d'art multidisciplinar “Mirades Introspectives” de Raquel i Gemma Oliveras.

La mostra es podrà visitar fins al 4 de març, i s'ha ubicat en dos espais, a l’edifici de l'Escorxador i a la sala d'exposicions La Coma. Joviart Cassà, cicle de joves artistes de Cassà està organitzat per l'Escola Municipal d'Art, Cassà Jove, i l'Àrea de Joventut de l'Ajuntament.

Aquest primer cicle el formen cinc exposicions que es duran a terme mensualment fins el mes de maig, on passaran per les sales d’exposicions joves artistes que presentaran diferents disciplines: fotografia, il·lustració,  pintura, arts visuals, etc.