• Àrea Ciutadania | Carrer d'Enric Coris, 11 | Telèfon 972 46 00 11 | Fax 972 46 37 08 | A/e: ciutadania@cassa.cat

    Àrea Ciutadania | Carrer d'Enric Coris, 11 | Telèfon 972 46 00 11 | Fax 972 46 37 08 | A/e: ciutadania@cassa.cat

 facebook  facebook twitter  tw

 

Punt d'Acollida Municipal

El Punt Local d'Acollida és un indret on es dóna informació i orientació a les persones nouvingudes al poble. 

 

 

Serveis

L’àrea de ciutadania dóna suport a les persones nouvingudes en la tramitació de diferents procediments administratius: informes d’arrelament, informes d’adequació d’habitatges per a la reagrupació familiar o informes d’integració social. Per altra banda, també se’ls assessora en qualsevol dubte que tinguin sobre els serveis que ofereix el municipi.

En resum, és un punt de contacte entre les persones nouvingudes al municipi i l’administració local. La cartera de serveis es pot simplificar amb els següents punts:

  • Assessorament, informació i suport en tràmits diversos.
  • Formació en coneixement de l’entorn.
  • Informació sobre els serveis i recursos municipals.
  • Acompanyament als diferents serveis i equipaments municipals.
  • Desenvolupament de programes específics d’acollida: acollida escolar, acollida en l’àmbit de la salut, foment de l’educació en el lleure, formació, accés a recursos assistencials bàsics o acolliment veïnal.

Cursos

Des del Punt d'Acollida Municipal es realitzen dos cursos gratuïts diferents. 

  • Curs d'alfabetització: cada dimecres i divendres d'octubre a juny. 
  • Curs d'acollida: de forma continuada durant tot l'any. Consta de 7 sessions.

Si necessites fer algun d'aquests dos cursos contacta amb l'àrea de ciutadania al telèfon 972 46 00 11 o al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Contacte

Àrea de Ciutadania - Ajuntament de Cassà de la Selva

Carrer Enric Coris, 11

17244 Cassà de la Selva

Telèfon: 972 460 011

Direcció electrònica: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Horari d'atenció al públic: de dilluns a divendres de 9 a 2 del migdia. Demar cita prèvia en cas de sol·licitar una entrevista per informe d'arrelament, informe d'integració social o informe de reagrupació d'adequació d'habitatge per reagrupament familiar. També cal demanar cita prèvia per mediació comunitària. Es pot fer a través de la direcció electrònica o el telèfon. 

end faq