Protecció Civil fa el primer simulacre de despatx de l'INFOCAT a l'Ajuntament de Cassà
La Direcció General de Protecció Civil ha fet avui a l'Ajuntament de Cassà el primer simulacre de despatx de tot Catalunya del Pla INFOCAT.
Durant el matí s'ha simulat que hi havia un incendi al massís de les Gavarres i els agents implicats de les diferents administracions s'han reunit per preveure els passos a seguir en aquesta situació d'emergència. Al simulacre hi ha participat responsables de Protecció Civil, els Bombers, els Mossos d'Esquadra, la Policia Local i tècnics i polítics de l'Ajuntament de Cassà de la Selva.
El Pla INFOCAT és un Pla Especial d'Emergència per Incendis Forestals de Catalunya que estableix el marc bàsic per fer front a les emergències per incendis forestals dins l'àmbit territorial català, establint els avisos, l'organització i els procediments d'actuació dels serveis de la Generalitat de Catalunya, les altres administracions públiques i també les entitats privades amb un paper rellevant en la gestió d'aquest tipus d'emergències. Els simulacres de despatx previstos en aquest pla preveuen establir els passos a seguir a nivell tècnic, comunicatiu i polític.
Telèfons d'interès
- Cassà Jove 669 166 000
- Centre Cultural Sala Galà 972 462 820
- Esports (zona esportiva) 972 461 527
- Promoció Econòmica 972 462 821
- Ràdio Cassà 972 463 777
- Serveis Socials 972 460 851
- Xaloc972 900 235
Contacte
Tel. 972 46 00 05
Rambla Onze de Setembre, 107, 17244 Cassà de la Selva, Girona
NIF. P1704900-H