Oficina d'Habitatge
L'Oficina d'Habitatge de Cassà de la Selva dóna informació i atenció als ciutadans de Cassà de la Selva en matèria d'habitatge. Es tracta d'un servei ofert a través d'un conveni amb el Consell Comarcal del Gironès que, a la vegada, actua en col·laboració amb l'Agència de l'Habitatge de Catalunya.
SERVEIS
1. Rehabilitació d'habitatges
Aquesta oficina dóna informació i tramita totes les sol·licituds d’ajuts per a la rehabilitació d’habitatges i/o edificis, assessorament, seguiment, i les inspeccions tècniques dels expedients, així com totes les tasques d’informació relacionades amb qualsevol tema d’habitatge.
Més informació aquí.
Aquesta oficina dóna informació i tramita totes les sol·licituds d’ajuts per a la rehabilitació d’habitatges i/o edificis, assessorament, seguiment, i les inspeccions tècniques dels expedients, així com totes les tasques d’informació relacionades amb qualsevol tema d’habitatge.
Més informació aquí.
2. Ajuts de lloguer
L'Oficina Comarcal d'habitatge tramita les sol·licituds d'ajut al lloguer de les convocatòries que anualment publicita l'Agència d'Habitatge de Catalunya.
L'Oficina Comarcal d'habitatge tramita les sol·licituds d'ajut al lloguer de les convocatòries que anualment publicita l'Agència d'Habitatge de Catalunya.
3. Borsa de lloguer
Servei dirigit als propietaris d'habitatges tancats que vulguin llogar-lo a les persones que necessiten trobar un pis a un preu més assequible que el de mercat lliure. Se'ls ofereix garantia i seguretat en la tramitació, execució i seguiment de contracte, assegurança, acolliment a l'Aval de lloguer de la Generalitat i defensa jurídica.
Més informació aquí.
Servei dirigit als propietaris d'habitatges tancats que vulguin llogar-lo a les persones que necessiten trobar un pis a un preu més assequible que el de mercat lliure. Se'ls ofereix garantia i seguretat en la tramitació, execució i seguiment de contracte, assegurança, acolliment a l'Aval de lloguer de la Generalitat i defensa jurídica.
Més informació aquí.
4. Registre únic de sol·licituds d'habitatges en protecció oficial
Assessorament en la tramitació de les sol·licituds per inscriure's al Registre de sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial, tràmit imprescindible per poder optar a un habitatge de protecció oficial.
Assessorament en la tramitació de les sol·licituds per inscriure's al Registre de sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial, tràmit imprescindible per poder optar a un habitatge de protecció oficial.
Més informació aquí.
5. Ofideute. Servei d'intermediació hipotecària
Servei destinat a les famílies que es troben en una situació complicada per fer front al pagament de la seva hipoteca. Aquest servei ofereix la mediació amb les entitats bancàries en quan als deutes que tenen els usuaris, poder arribar a un acord per al pagament de les quotes o bé la dació en pagament de l'habitatge. L'objectiu és evitar les subhastes i els desnonaments.
Més informació aquí.
Servei destinat a les famílies que es troben en una situació complicada per fer front al pagament de la seva hipoteca. Aquest servei ofereix la mediació amb les entitats bancàries en quan als deutes que tenen els usuaris, poder arribar a un acord per al pagament de les quotes o bé la dació en pagament de l'habitatge. L'objectiu és evitar les subhastes i els desnonaments.
Més informació aquí.
Contacte
Oficina d’Habitatge - Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. - 972 46 08 51 - Plaça de la Coma, 1
Horari: cada dilluns de 9.30 a 14.30h